2.23.2012

No regret buys

Älskar känslan när man bestämmer sig för att köpa något som man kanske egentligen inte har råd med men när man haft det ett tag får man känslan av att om man inte skulle tagit beslutet att köpa skulle man ångrat sig!! Min stora kärlek i livet är min väska (Tiger of Sweden) som jag köpte 2007. Jag packar den alltid överfull och har den nästan alltid med mig, den är min bebis! Har haft andra väskor i samma size som jag packat ungefär lika mycket och som vart betydligt billigare har hållt i typ 3 månader! Det bevisar att ibland är dyrare bättre! Vissa saker tycker jag man borde lägga pengar på helt enkelt! Mina andra bebisar är mina Lita (Jeffrey Campbell) som är väldigt nya och enbart används vid ett tillfälle men de kan ju va de snyggaste ett öga har skådat och värda varenda öre!
So spend your money well!

No comments:

Post a Comment