2.23.2012

Spring time

Jag vill se solbrillor och skinnjackor, jag vill se gyllenbruna ben och magtröjor, hattar och ballerinaskor! Ja det är vad jag längtar efter! Jag fick i alla fall dra på mig skinnjackan idag och det kan ju ha gjort mig till lyckligaste bruden på jorden just idag. Sommar kom till mig! Men det går åt rätt håll i alla fall, so far har vi haft + grader hela veckan, så snön som förut skapade snökaos har smält och blir till vattensamlingar på åkrarna. Det är första tecknet på vår! Vårfåglarna har redan hörts nu väntar jag bara med spänning på första motorcykeln, då är det officiellt vår! Så alla ni som har hoj, ut o åk!!
Att skaffa inspo för sommaren brukar inte vara så svårt! Jag tror var o varannan lady just nu går och fantiserar om vad de ska dra på sig när sommarvärmen tittar in! En söt klänning, ett par fräna shorts, dom där ballerinaskorna du köpte i vintras som du suktar efter så mycket att få dra på fötterna!

No comments:

Post a Comment