2.23.2012

The one and only!

När man vaknar av att solen sipprar in genom persiennerna och träffar ögonlocken, då känns det att våren är påväg!
Vakna i en svettpöl på grund av feber, det va inte lika najsigt! Men att få öppna fönstret och höra fåglarna kvittra, krypa ner under täcket igen och känna att det är värme i luften, det är najs! Hade djupa och oseriösa samtal med syster idag, och förklarade för henne ett ordspråk jag kommit fram till. Efter att ha vart fången i diverse förhållanden, bra som dåliga. Vart singel längre perioder och letat efter nåt som gör mig hel. Sett vänner bli tillsammans, sett vänner göra slut. Är min slutsats, finding yourself is finding THE ONE - e.Hagberg. ingen annan än du kan göra dig lycklig, ingen annan än du kan göra dig ledsen, arg, frustrerad u name it. Its all up to you. Klart det är skönt att skylla på någon annan, för då slipper vi att ta ansvar. Självklart blir vi påverkade av människorna i vår omgivning men i slutändan är det vi själva som designar våra liv! Vi väljer människorna vi tar in, vi väljer människorna vi plockar bort. Vi har lyxen att göra oss själva lyckliga! När man gör sig själv lycklig, kan någon annan också göra dig lycklig! Thats My belif..!
Fick dra på mig skinnjackan och solbrillorna idag, det kan ha vart månadens känsla! Finns inget härligare! Det är vår och jag är fan lycklig!

No comments:

Post a Comment