9.09.2012

FINALLY

Äntligen har alla rtw spring 2013 kollektioner kommit upp! så det har jag gottat mig i! Min absoluta favorit kollektion är Catherine Malandrinos. Äntligen någon som stylar sina modeller lite tuffare inte bara hängande hår! Eller knut! även om det kan vara snyggt också! När jag gjorde Sugarpie sweetheart tänkte jag faktiskt på min älskade bästavän Natalie som är en av få av mina vänner som när hon väl gör det verkligen rockar en gullig stil utan att se ut som ett litet barn! (du borde göra det lite oftare soulmate!). Swan lake är de absoluta snyggaste helvita outfitsen i alla kollektioner! Helt klart!

Catherine Malandrino

Catherine Malandrino, 10 Crosby Derek Lam, Diane von furstenberg



Christian siriano, BCBG max azria, Catherine Malandrino, Boy by band of outsiders

Christian Siriano

No comments:

Post a Comment