8.31.2012

Days of waiting

Idag va vi och åt frulle på ett pancake house en bit bort! Klockan var typ 1 och vi hade inte ätit något ännu så vi tänkte att om vi bara ska käka pancakes så kommer vi må skit! så vi beställde varsin omelett först och sen fick man pancakes till det! super tänkte vi... Vi pallade äta hälften av allt typ och då höll vi båda på att tuppa av utav mätthet och spy av allt socker och fett.. Jag kände mig helt yr och mådde skit! Men gott var det! det ska gudarna veta! men nu kommer jag inte vilja käka socker på 2 år igen typ! Sen stack vi till 3rd och gick till Levi´s för att Natalie ville prova jeans.. Hon provade jeans på jeans på jeans.. alltså det är inte lätt att hitta bra sittande jeans till den tjejen. så jag lessnade och började också prova jeans. Vi sprang omkring i butiken barfota och personalen hjälpte oss att hämta storlekar. med sammanlagt säkert 25 par provade jeans så gav vi upp.. Inga var tillräckligt bra alltså!.. så vi gick, utan att köpa nåt! precis sådana kunder som jag själv HATADE när jag jobbade i butik! Vi gick till HM och där hittade jag dessa små juveler! ÄLSKAR tröjan! Killavdelningen bjuder ofta på fett mycket bättre saker än tjejavdelningen så va inte rädda för att smyga över dit och kika! det är ett av alla privilegium vi tjejer har, vi kan ha killkläder!! på vägen hem från stan gick vi förbi ett ställe där de gjorde manikyr och pedikyr så vi gick in och skämde bort oss lite!









1 comment: