6.25.2012

Dont forget all your clothes, they'll be in My way after you go

Har tagit mig mod till att rensa min garderob och kasta ut alla gamla kläder som jag tänker att jo men dessa kanske jag kan använda någon gång. Men i sanningens ögonblick vet jag och alla runtom att så är ej fallet. Så ut med skiten sälja det på loppis och vet ni, jag kommer inte sakna skiten. Så kan det kännas vettigt och göra med annat i mitt liv också måste jag damn right säga. Det är dags att ta tag i alla trådar, försöka binda ihop dem eller klippa av skiten innan jag sticker härifrån! O den där jävla tråden som ständigt ligger som en bubbla över huvudet och svävar, som inte går o sticka hål på med nål o fan inte ens stampa sönder hur länge man ens försöker. Just den tråden är dags att binda ihop nu. Det är ju då ett projekt i sig men förhoppningsvis är den medgörlig! När man lämnar nåt måste man göra det på riktigt och inte för sitt egos skull behålla en del av det man lämnade för det blir kaos då!

No comments:

Post a Comment