5.01.2012

Dont worry be happy

Okej såhär va! Ja lyckades helt okej med att vara nykter igår.. Jobbade till halv 8 då begav vi oss till Gnesta efter en liten detour till Södertälje hamn där vi plockade Emelie. Där åkte vi till mattan ute i skogen där fint sällskap väntade! Jag höll mig alkoholfri för att kunna köra alla till destination nr 2. Vi satt hos mattan ett bra tag och folket lyckades trycka ner jävligt många öl som alla såg ut som din satt och tittade på mig o bara bad mig om att dricka dom! Vi stack till Emma och ännu mer folk och när det var dags för sång va det även dags för min första bira! Det där vrålet pallade jag inte utan en bira i handen. Trevliga konversationer, fylletaxi, fyllebråk i taxin, naken grabb som dansar till indisk musik, härliga konversationer, härlig musik, mysig natt, ännu mysigare morgon. Guld äpplen växer inte på träd! Så ja det blev en lyckad jävla kväll!!
På återseende då!

No comments:

Post a Comment