4.28.2012

sunshines on me now

Igår va den riktigt härlig dag. va på vin nordic mässan i älvsjö med mamma och syster. Sen åkte jag in till stan och mötte upp tvillingarna och lite folk. jag och sofie begav oss strax därefter till zinken och närmare bestämt beypnd retro, vi hade jävligt brottom så för mig va det bara o kötta in prova jackan och köpa! and im so happy i got it! tyvärr hann jag inte glo så mycket mer. man behöver en heldag för att ta sig igenom den där butiken, så jag och sofie bestämde oss för att ta en heldag åt secondhand shopping på söder! snarast! Sen mötte vi upp et par skönan lirare och bestämde oss för att ha lite parkhäng med bira nu när solen och det lite varmare breddgraderna tittade fram! fint som fan! sen begav vi oss allihopa pluss lite tillök hem till Emelie där det vankades kaos! härlig kväll med fint folk må jag säga! Idag var dock en trött dag och framförallt morgon!





No comments:

Post a Comment